11-02-13 - De picknick - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van cbc 2e jaars - WaarBenJij.nu 11-02-13 - De picknick - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van cbc 2e jaars - WaarBenJij.nu

11-02-13 - De picknick

Door: Gré

Blijf op de hoogte en volg cbc 2e jaars

13 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Voor de oudere dames en heren ( uit het mannenkamp hier 10 minuten vandaan) hebben we een picknick georganiseerd. Het weer was nog even spannend omdat het de dag daarvoor erg geregend heeft. Maar er was een blauwe lucht met een stevige , ons nu bekende wind. Op een prachtig plekje met veel groen , zetten de New Jeruzalem boys de tafels en stoelen neer voor 25 mensen. Met de kunst bloemen ( en dat in ZA ) en later de kleurige mensen vanuit verschillende naties, was het al een feest om naar te kijken. Men genoot van al het lekkers wat we hen konden aanbieden. Een geweldige knaller was het toen een koortje van de New Jerusalem boys wat liederen zongen, meerstemmig en zonder instrument. Jamie en Eva lieten de ouderen een leuke rap horen. Om 12.30 uur gingen we voldaan en zeer opgebouwd weer uit elkaar. Het was ook voor ons erg leuk om de mannen te ontmoeten. Sommigen hebben een ruig leven achter de rug, maar ze zijn nu zo zacht en vol van hun nieuwe leven in Hem. Zeer inspirerend!

• 13 Februari 2013 - 12:02

Sara Van Der Hek:

Wanneer je zegent wordt je gezegend Het is geweldig dat jullie dat daar in praktijk brengen.
    Allemaal de hartelijke groeten en weest gezegend met vreugde en wandel daar in en deel het uit.